Îți mulțumim pentru interesul față de serviciile oferite de noi. Când intri într-o relație de orice fel cu noi, ne încredințezi o serie de informatii personale.
Scopul acestei „Politici de confidențialitate”, precum si a Sectiunii „ Prelucrarea datelor cu caracter personal” este să îți explice ce date prelucrăm, de ce le prelucrăm și ce facem cu ele. Luăm în serios confidențialitatea și nu vindem niciodată liste sau adrese de e-mail. Fiind pe deplin conștienți de faptul că informațiile personale îți aparțin, facem tot posibilul să le stocăm în siguranță și să le prelucrăm cu atenție. Nu oferim informații unor părți terțe fără a te informa. Aceste informații sunt importante. Sperăm să le citești cu atenție.
Această notă te informează despre informațiile pe care le procesăm în legătură cu tine în relație cu noi. În colectarea acestor informații, noi acționăm în calitate de operator și, prin lege, suntem obligați să îți furnizăm informații despre noi, despre motivul și modul în care folosim datele tale și despre drepturile pe care le ai asupra datelor tale.
Această Politică de confidențialitate nu acoperă aplicațiile și site-urile altor terți la care poți ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru. Acest lucru excedează controlului nostru. Te încurajăm să examinezi Politica de confidențialitate de pe orice site și/sau aplicație înainte de a furniza date personale.
In momentul accesarii site-ului nostru, vi se pot solicita sau dvs puteti oferi o serie de date cu caracter personal, necesare in principal in scopul desfasurarii activitatii noastre ( date pentru facturare, nume / prenume, numar de telefon, e-mail, etc ). Detalii privind datele ce sunt prelucrate si scopurile prelucrarii veti putea gasi in sectiunea „Prelucrarea datelor cu caracter personal” afisata pe site.
Pentru datele personale prelucrate de catre noi, in momentul in care veti dori sa transmiteti o anumita informatie personala catre noi, vi se va solicita consimtamantul expres, care va putea fi acordat de catre utilizator prin bifarea unei casute din fereastra aferenta. Alaturat casutei va fi afisat urmatorul text: „Prin bifarea prezentei casute imi dau consimtamantul expres pentru prelucrarea datelor mele personale, in scopurile si in conditiile prevazute in sectiunea „Prelucrarea datelor cu caracter personal” si in “Politica de Confidentialitate”, implicit si cu privire la conditiile de utilizare a chat-ului.
Totodata, in ceea ce priveste chat-ul de pe site-ul nostru, consimtamantul va fi solicitat in prealabil transmiterii oricarui tip de date personale catre noi, prin solicitarea acordului de utilizare a chat-ului conform politicilor de confidentialitate si de prelucrare a datelor personale ale site-ului nostru. Accesul la chat va fi permis numai ulterior acceptarii exprese a conditiilor de utilizare, astfel ca este imposibila transmiterea de date personale prin intermediul chatului fara ca anterior sa fi fost obtinut consimtamantul pentru utilizarea acestuia potrivit conditiilor de utilizare specifice.
In situatia in care nu oferiti consimtamantul dvs. pentru prelucrarea datelor personale in scopurile mentionate in sectiunea „Prelucrarea datelor cu caracter personal”, datele dumneavoastra vor fi prelucrate avand ca temei desfasurarea relatiilor contractuale, strict in scopul realizarii obiectului contractului incheiat intre dvs si noi.
SOCIETATEA NOASTRA:
S.C. TEODORA-COM S.R.L., societate legal infiintata si functionand conform legislatiei din Romania.
Suntem responsabili de prelucrarea datelor tale cu caracter personal pe care le colectăm direct de la tine sau din alte surse.
Potrivit legislației, prelucream date cu caracter personal. Pentru ca datele tale să fie prelucrate în siguranță, am depus toate eforturile să implementăm măsuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a proteja informațiile tale personale.
BENEFICIARII SERVICIILOR
Potrivit legislației, tu, persoana fizică beneficiară a serviciilor noastre, reprezentantul ori persoana de contact a unei companii sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu compania noastră, ești o „persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a-ți permite să îți exerciți cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date și tu, persoana vizată.
PRINCIPII CONFORM REGULAMENTULUI EUROPEAN
Protecția informațiilor tale personale este foarte importantă pentru noi. De aceea, ne-am luat angajamentul să respectăm legislația europeană și națională privind protecția datelor cu caracter personal, în special Regulamentul (EU) 679/2016, cunoscut și sub denumirea de GDPR și următoarele principii:
LEGALITATE, ECHITATE ȘI TRANSPARENȚĂ
Prelucrăm datele tale legal și corect. Suntem întotdeauna transparenți în privința informațiilor pe care utilizăm, iar tu ești informat corespunzător.
CONTROLUL ÎȚI APARȚINE
În limitele legii, îți oferim posibilitatea de examina, modifica, șterge datele personale pe care le-ai împărtășit cu noi și de a-ți exercita celelalte drepturi.
INTEGRITATEA DATELOR ȘI LIMITAREA SCOPULUI
Utilizăm datele numai în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele inițiale. În toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislația. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele personale sunt corecte, complete și actualizate.
SECURITATE
Am implementat măsuri rezonabile de securitate, astfel încât să îți protejăm cât mai bine informațiile. Cu toate acestea, reține faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură.
Putem schimba această Politică de confidențialitate în orice moment. Toate actualizările și modificările prezentei Politici sunt valabile imediat după notificare, pe care o vom realiza prin afișare pe site și/sau notificare pe e-mail.
SOLICITARI
Dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea datelor tale sau dorești să îți exerciți drepturile legale în legătură cu datele pe care le deținem sau dacă ai îngrijorări cu privire la modul în care tratăm orice problemă de confidențialitate, ne poți scrie la adresa de e-mail: office@canapele-teodora.ro.
INFORMAȚII
CE FEL DE INFORMAȚII COLECTAM:
Atunci când navighezi pe site-ul nostru, când ne transmiți o solicitare pe e-mail sau ne contactezi în orice alt scop și pe orice alt canal de comunicare, ne poti comunica una sau mai multe dintre datele tale personale, dupa caz, pe care le colectăm direct de la tine sau din alte surse. De asemenea, exista posibilitatea ca societatea noastra sa transmita o parte din datele dvs personale catre terte entitati cu care avem diverse relatii de colaborare. Detalii complete despre datele personale prelucrate, scopul prelucrarii, precum si ce facem cu datele tale, se regasesc in cadrul sectiunii „Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal” ..
Este posibil să colectăm date prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum: Adresa IP; Navigatorul de internet; Paginile web pe care le accesezi pe site-ul nostru; Pentru mai multe detalii, va rugam sa vizitati sectiunea „Politica Cookie-uri” afisata pe site.
Cu privire la acceptul pentru folisirea modulelor cookie, ti se va solicita consimtamantul, prin mesajul ce va aparea la accesarea site-ului: “Acest site foloseşte cookies. Pentru a naviga în continuare, vă rugam să vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Pentru mai multe detalii, puteți vizita secțiunea “Politică Cookie-uri” iar in finalul textului butonul ACCEPT.
CARE ESTE TEMEIUL LEGAL PENTRU PRELUCRARE?
Ți-ai dat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
Reține că îți poți retrage în orice moment consimțământul prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare („unsubscribe”) din fiecare e-mail sau prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de e-mail office@canapele-teodora.ro.
Prelucrarea este necesară pentru încheierea sau executarea contractului / colaborarii între tine și noi.
PRELUCRAREA ESTE NECESARĂ ÎN SCOPUL INTERESELOR NOASTRE LEGITIME SAU ALE ALTEI PĂRȚI.
ALTE TEMEIURI, CONFORM REGULAMENTULUI GDPR.
PERIOADA DE STOCARE A DATELOR:
Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la încetarea contractului sau de la ultima interacțiune cu noi.
După încheierea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau șterse din sistemele informatice sau transformate în date anonime pentru a fi utilizate în scopuri de cercetare istorică sau statistică.
Reține faptul că în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pe perioada care ne este impusă de lege.
PARTAJAREA INFORMATIILOR
Putem dezvălui datele tale, respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terți. Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terți au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terți avem clauze contractuale astfel încât datele tale să fie protejate. Te vom informa cu privire la identitatea acestor companii înainte de transmitere sau într-un termen rezonabil și ne vom asigura că orice transfer este legitim, având la bază consimțământul tău sau alt temei juridic (ex.: executarea unui contract).
De exemplu, am putea furniza datele tale către alte companii, precum furnizorii de servicii IT sau telecomunicații, contabilitate, servicii juridice și alți terți cu care avem o relație contractuală. Acești terți sunt selectați cu o grijă deosebită astfel încât datele tale să fie prelucrate doar în scopurile pe care noi le indicăm.
De asemenea, am putea partaja datele tale către parteneri de afaceri ca urmare a unui efort comun de a oferi un produs sau un serviciu.
Putem transmite datele și altor părți având consimțământul sau potrivit instrucțiunilor tale.
Vom putea, de asemenea, furniza informațiile tale cu caracter personal și către instanțele judecătorești și alte organe abilitate ale statului, parchet, poliție, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.
In măsura în care vom transfera date către state din afara SEE (Spatiul Economic European), ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime si efectuate in deplina siguranta, prin adoptarea de masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a asigura un niverl optim de protectie. Avem incheiate colaboratori la nivel international, existand posibilitatea de schimburi de date inclusiv cu societati din SUA, in baza acodurilor de transfer de date personale special incheiate in acest sens. In acest caz, iti oferi consimtamantul pentru efectuarea acestor transferuri de date.
CARE SUNT DREPTURILE PERSOANEI VIZATE:
Drepturile tale conform Regulamentului GDPR sunt următoarele:
-
- Dreptul de retragere a consimțământului
- Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale
- Dreptul de acces asupra datelor
- Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete
- Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”)
- Dreptul la restricționarea prelucrării
- Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre tine către alt operator
- Dreptul de a te opune prelucrării datelor
- Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri
- Dreptul de a te adresa justiției
- Dreptul la plângere în fața unei Autorități de Supraveghere
TE RUGĂM SĂ REȚII CĂ:
Îți poți retrage consimțământul în orice moment prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.
Dacă vrei să îți exerciți drepturile, o poți face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail: office@canapele-teodora.ro
Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primite va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, îți vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă te vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a te adresa justiției.
Vom încerca să răspundem solicitării în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspect, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica într-un termen util.
Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să te identificăm, iar tu nu ne furnizezi informații suplimentare pentru a reuși să te identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.
SOLICITĂRI ȘI EXERCITAREA DREPTURILOR
Dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea informațiilor tale sau dorești să îți exerciți drepturile legale sau ai orice altă solicitare cu privire la confidențialitate si prelucrarea datelor personale, ne poți scrie la adresa de e-mail office@canapele-teodora.ro.